.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چمران: انتخابات شوراها زمينه ساز انتخابات پرشور رياست جمهوري

شمال نيوز: رئیس شورای عالی استانها با تاکید بر حضور نیروهای کاردان و مخلص برای شوراهای اسلامی شهر و روستای دوره چهارم کشور، برگزاری انتخابات شوراها را با اهمیت تر و پرشورتر از انتخابات ریاست جمهوری قلمداد کرد.

به گزارش شمال نيوز، مهدی چمران صبح پنجشنبه در هفدهمین اجلاس شورای عالی استانها در ساری اظهار داشت: بايد تلاش كنيم تا افراد كاردان و توانمند، لايق و بيش از همه مخلص روي كار بيايند، لذا كه اگر خدمت و خلوص نباشد، اين اعضا جايگاه واقعي خود را در بين مردم پيدا نخواهند كرد.

وي در ادامه اظهار داشت: به اعتقاد بنده دو حماسه در پيش داريم: حاسه اول حضور پرشور مردم در انتخابات و حماسه دوم اين است كه بهترين افراد را انتخاب كنيم.
رئیس شورای عالی استانها ، تعداد شهرهای کشور را يكهزار و 84 شهر و تعداد اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا را 124 هزار نفر اعلام كرد و گفت: به تعداد پيامبران الهي ما اعضاي شورا داريم لذا اين افراد پيامبران مردمي هستند.
وي با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، این انتخابات را به مراتب مهم تر از انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: به دلیل تعدد نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، شوراي شهر نبايد در سايه قرار گيرد زيرا اين حماسه مي تواند در بيداري اسلامي تاثيرگذار باشد.

مازندران ميزبان هفدهمين اجلاس و همايش ادواري روساي شوراهاي استان هاي سراسر كشور است. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.